torsdag 2 september 2010

En stannfågel ger sig av.

The Day.

Jag har packat, sållat, gjort om, vägt och funderat hela veckan. Och det är fortfarande två kilos övervikt. Men det får vara, allt är relativt livsviktigt så att det som är i väskan stannar i väskan. Johanna försökte lyfta min väska. Det såg rätt kul ut...



Mamma gråter och har en stor näsduk i bakfickan hela tiden. Mitt breakdown lär väl infinna sig lagom till när jag ska checka in. Morfar, Erica och Johanna har en argumentation om vem som ska sitta längst bak i bilen. Det kommer att bli intressant att komma till flygplatsen. Landvetter - Heathrow. Mamma kommer vara i upplösningstillstånd och jag kommer att skratta åt henne. Eller med kanske... Erica kommer skämmas, Johanna kommer inte riktigt att veta vad hon ska göra och pappa kommer försöka lugna alla. Tur att morfar är med och håller koll på alla.*

Lasse W sammanfattar allt så bra i titellåten. Alla kommande titlar är låtar förresten, så lyssna på dem för de kommer att förklara allting så bra för er. Oftast så lyckas man få med så mycket känslor och delar av sammanhang med musik.

Sista måltiden. På ett tag. Ikväll väntar middag hos mina arbetskamrater. 16.25 lyfter jag. En mer utförlig uppdatering kommer ikväll/imorgon. Fas 3, here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar