fredag 8 oktober 2010

This is my life.

Jag vet att jag är lite efter, men här kommer lite blandade bilder;


Bild 1; De fina volontärerna (minus en tjej som heter Sara, som jag inte träffat än) från Svenska Kyrkans volontärår. Sju av oss på bilden är i Storbritannien, frånvänster; Rebecka, Kristina (som är i holland), jag, Lena, Sanna, Kristin, Helena och Carolina. Bra gäng!

Bild 2; Jag, Lena och den tyska volontären Constanze på den asfräna irländska puben/gamla kyrkan i Muswell Hills.

Bild 3; Carolina, jag och Helena utanför ovannämnda pub dagen efter, när vi hade tog en lååång omväg kring Muswell Hills och försökte hitta en datasladd till Helena.

Bild 4; I måndags fick jag ett paket med förnödigheter. Tack familjen O!

Bild 5; Den här bilden är för att göra dig avundsjuk Tildus. Äggfrukost i ett engelskt burspårksfönster. Det du!

Jag har lovat Boram att göra mer äppelpaj, eftersom vi fick ett par äpplen som inte gått åt på Centret. Så mot köket... Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar