fredag 19 november 2010

Trust is shareware.

Det här inlägget hör till det föregående, så läs det först!

Bild 1; Vi hade konstigt nog fint väder hela dagen! Vägen till tågstationen kändes lite mindre lång när vi kunde gå genom ett torrt Common (ett stort grönområde)!

Bild 2; Julmuggar på Starbucks. Varm cappucino med kanel. Fint eller fint?

Bild 3; Det är tydligen där alla coola människor hänger här i London. Tvärs över gatan från TotallySwedish låg en Hästens affär, en libanesisk restaurang och ett par hus senasre en svensk restaurang som heter Garbo. Bra gata för en svenne (framförallt en som har libb-kontakter) helt enkelt!

Bild 4; Boram i sitt rätt element, hehe. Koreanska mataffärer är tuffa.

Bild 5; Äntligen framme. Boram var lika spänd som jag, inte så lite alltså.

Bild 6; Jodå. Mest varje dag faktiskt.

Bild 7; Det här är vår julfönster. Där lägger vi grejerna som vi ska ha i jul och de får inte röras förens första advent. Helst inte innan första december.

Bild 8; Jag och Boram satte upp julstjärnan. Himla fint eller hur? Boram ska försöka övertala Edda om att vi ska åka till IKEA igen och köpa en egen. Stackars tjej, hon har blivit smittad av min julfeber.

Jag har börjat nedräkningen till första advent. Finns det pre-adventsljusstakar?

2 kommentarer:

  1. och en arken-titel.
    gillart! avundsjuk!!!

    funderar på hur jag ska ha råd och tid med ett londonbesök :S

    SvaraRadera
  2. Jag blir GANSKA avundsjuk när jag ser den underbart vackra starbucksmuggen!
    När mamma och pappa kom hem från barcelona i veckan hade dom med sig en starbucksmugg i keramik som dom hade köpt till mig (a).
    Det är ju inte samma sak, men ändå.
    Drick lite extra kaffe när du är där nästa gång, du vet, för mig :)

    Puss och Kram Sigrid.

    SvaraRadera