lördag 25 juni 2011

My life would suck without you.

Har jag världens bästa småsystrar eller vad?

När jag kom hem efter jobbet väntade detta meddelande på mig på Facebook, från den äldre lillasystern. Precis vad jag behövde!

"Läste nyss ditt inlägg på bloggen. Varför har du inte frågat mig om jag kunde följa med på the Killers?????? Jag hade lätt flugit till dig, lagat mat när du varit stressad, dansat runt en *****stång och sjungit "Are we humans" högst av alla med dig!!!!
Puss på dej min fina, duktiga och underbara storasyster! Älskar dig jättemycket! Du har varit superduktig med allt den senaste tiden (det är jag 100% säker även om jag inte sett filmen och varit i Gerrads Cross när du jobbat) så igen; Puss på dig, så ses vi om ett par dagar!"


Tack hörrö. Fattar inte hur du gör Erre, men du vet alltid. Oj vad vi ska mysa nästa helg! Ernst börjar ju sitt nästa projekt och allt, så mycket bättre kan det ju inte bli. Ses på torsdag!

1 kommentar:

  1. Nästa helg ja då ska vi kolla på Ernst och analysera hur "Mums Mums" har klarat sig på sitt nya sommarjobb! ;)

    Erre pirre pannkaka

    SvaraRadera