tisdag 7 juni 2011

Funky town.

Somnade inte förens halv två inatt. Är trött som ett ägg.

Fattar inte riktigt hur jag ska hinna med allting som jag måste göra de närmsta två veckorna heller. Det lär väl visa sig. Förra lördagen spelade jag in en liten rundtur på centret. Ta en titt och se hur det ser ut! Det obligatoriska pekfingret är med.

http://www.youtube.com/watch?v=RFAXiIPjuag

Vi har varit utan internetuppkoppling på jobbet i två dagar nu. Ytterligare skäl till att panika lite över vad vi har att höra. Nästa vecka har jag Cambridgetest i allt som man kan testa på engelska. Innan den tjugofemte måste Promiseland-videon vara klar. Jag jobbar kväll två av fem dagar den här veckan. Det är tur att mina kollegor är så festliga, det gör allt lite lättare.


I övermorgon kommer Olly WIHO!





2 kommentarer:

  1. ÄLskar att du ser så ung ut på bilderna. Vilka är dom andra tanterna?
    Jag älskar hela din hand i filmen!

    SvaraRadera
  2. Åh,vilken resa genom Saint James centre, men oj så stort och snyggt. Ser ju så städat ut, kanske engelska barn inte stökar till alls. Fina leksaker, verkligen påkostat. Och du fröken ministry assistenten, den där tårtan du nyss gjorde, den ser ut att vara en riktig värsting. Ja, ni ser ut att ha det bra over there. Tänk så bra du fixar och trixar. Kram så länge, see you soon! S+G i 3.

    SvaraRadera