tisdag 1 mars 2011

Pictures of you.

Roligast idag.



Översättning; "Skulle du vilja ha lite te?" "Nej." Detta är alltså detsamma som anarki i Storbritannien, enligt bilden. Det roliga är att det är sant, i viss mån. Det är alltid lite kontroversiellt att tacka nej till en kopp te.

Har precis rivit ut hela min garderob. Kvart i elva på kvällen. Det var kanske inte dagens bästa idé, men jag måste ju faktiskt ta hem mina vinter-kläder och byta ut dem mot vår- och sommar garderoben. Har iallafall hittat mitt pass, mitt svenska sim-kort och packat ner alla böcker för att ge plats åt nya. Man får vara glad för det lilla.

Tidigare försökte jag hitta en dag då jag kunde åka och hälsa på Sofie, som jag gått i samma klass med och känt sedan jag var sju eller något. Hon flyttade hit för två månader sedan och bor bara två timmar bort. Konstigt nog har vi inte hittat några bra datum att ses på än. Det beror mest på att vi har väldigt olika scheman, men också på att min kalender är full ända fram till maj. Fint!

Imorgon har jag varit här i sex månader. Ett halvår. 184 dagar. Ville bara påpeka det.

Jag borde nog fortsätta på grävandet bland mina kläder. På fredag, på fredag på fredag! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar