torsdag 2 december 2010

Wrap myself in paper.

2 december;


Vår konstiga kyrka med både torn och kupol. Och blå dörr.

Idag hade jag möte med min Field Officer från TFG. Alltså min kontaktperson från värdorganisationen här. Hon kom alltså till Gerrards Cross för att möta mig, Boram och Edda individuellt och kolla så att allt är okej. Som tur är så är ju allt det, framförallt nu i december, så vi hade en trevlig pratstund.

Igår beställde jag lite fler julklappar. Nu har jag bara en tredjedel kvar. Känns bra! Jag har en del att pilla med till Borams julklapp, men allt annat känns som om det är under kontroll. Snart är det dags för vår svenskhelg i London och musikaler och allt annat... December är ju en ganska dyr månad så det är tur att jag gillar fiskpinnar, hehe. Mamma, oroa dig inte. Jag klarar mig fint, detta var bara en reflektion och inte ett rop på hjälp.
Nu ska jag hoppa iväg till jobbet. Andy, Boram och jag ska ha snöbollskrig efter Stagecrew så jag ska ladda med ett par koppar kaffe och Sue Stones fantastiska äppelkaka! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar