lördag 11 december 2010

Someday at christmas.

11 december;




Note to self; Åk aldrig någonsin till London i början av december på en lördag. Idag stog jag i kö i 15 minuter för att kunna ta ett tunnelbanetåg hem. Helt vansinnnigt. Förutom det har jag träffat alla volontärer idag (trots att det bara var ett par minuter med ett par av dem), irrat på Harrods och haft dress rehearsal inför vårt julspel imorgon. 8.00 börjar jag och Boram jobba. Fett. Därför, men mest på grund av min fina lunghosta, avstod jag från en kväll i London och musikal. Kurerar mig med glögg, must och en lussekatt. Och ett samtal med Eliane. Ibland är jag rätt smart faktiskt. Bra Beccis.

1 kommentar:

  1. "stod i kö 15 minuter"
    haha, vad glad över att du inte är i sverige där man får vänta 40 minuter innan bussen kommer och ytterliggare 35 innan tåget dyker upp ;)

    SvaraRadera